top of page

Presentació

Canvas digital és el meu espai online on explicaré un conjunt d'aprenentatges relacionats amb l'alfabetització digital.


Considero essencial que el bloc tingui una distribució organitzada, per aquest motiu he escollit la plantilla Libro de Literatura. Una plantilla minimalista, la qual tot i mostrar un disseny clàssic (capçalera amb un títol central, les entrades a continuació i a la dreta, els enllaços a les xarxes socials) conté elements innovadors i d'acord amb la tendència actual. Un exemple en són els elements geomètrics de la capçalera que aporten ordre i harmonia.


Com podeu veure el color que defineix aquest bloc és el verd menta, un color suau i agradable que crea un ambient de calma i serenor. Així mateix, el color blanc n'està molt present, ja que considero que les tonalitats clares faciliten la comprensió de les entrades als lectors i les lectores.


Pel que fa a la tipologia textual, he escollit Proxima Nova perquè és una font senzilla i sense ornaments, ja que la meva intenció és crear un espai agradable on la gent se senti còmoda llegint. Per aquest motiu, aquesta font sense serif facilita la lectura i genera tranquil·litat al lector/a.


Un dels meus objectius és caracteritzar aquest bloc com a una pàgina visual, per aquesta raó acompanyaré les entrades amb il·lustracions o fotografies amb la fi de clarificar alguns procediments explicats.


Personalment, he volgut donar-li molta importància al títol, de manera que pretenia que Canvas digital fos un element característic d'aquest espai. Per una banda vaig escollir Canvas, perquè aquest espai està buit com un llenç en blanc i, progressivament l'aniré omplint d'entrades sobre les meves creacions i projectant els meus aprenentatges. D'altra banda, digital perquè no hi ha cap mena de dubte què a diferència d'un canvas ordinari, aquest és un espai virtual.


Si us pica la curiositat i voleu saber més sobre qui s'amaga darrera de Canvas Digital, a la part superior hi trobeu un botó amb el meu nom: Laia. Aquesta pàgina conte una breu descripció meva i els motius pels quals sóc aquí.



Benvingudes i benvinguts a Canvas digital,

espero que aquest espai us sigui profitós.



Últimes entrades
bottom of page